preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ive Andrića Zagreb

Login
Upisi u osnovnu školu

školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski

tel. 655 1554

sustav naručivanja: www.terminko.hr

Upisi u srednju školu

Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2022./2023.

Upitnici za izbor zanimanja:

https://e-usmjeravanje.hzz.hr/   - razni upitnici za izbor zanimanja.

mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja

· Informacije o upisima www.upisi.hr

TECNO LOGIC - KEY TO THE FUTURE

Školski dokumenti

Himna OŠ Ive Andrića

 

Jelovnik

 

Kalendar rada škola
ZDRAVLJE
Informacije za roditelje

Sigurnost na internetu

Kalendar
« Siječanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Raspored zvona

0

7:10-7:55

1

8:00-8:45

2

8:50-9:35

3

9:45-10:30

4

10:45-11:30

5

11:35-12:20

6

12:25-13:10

7.

13:15-14:00

1.

14:05-14:50

2.

14:55-15:40

3.

15:45-16:30

4.

16:35-17:20

5.

17:25-18:10

 

Skole.hr

eLektire

eKnjiznica

online enciklopedija

Rješavanje zadataka iz matematike na web-u.

Tour de Matour

Projekt zaštite djece od opasnosti Interneta

Bojanke

 

 

 

vijesti
Savjeti za rad s učenicima koji mucaju
Ana Sladović / datum: 17. 10. 2019. 12:46

Djeca koja mucaju trebaju se tretirati kao sva ostala djeca. Djeca se ne smiju odvajati od svojih prijatelja u školi po bilo kom pitanju. Dakle, potrebno je djecu koja mucaju tretirati kao i ostalu djecu u razredu.

 


[OPŠIRNIJE]



Rad u učenicima s TUR - eDnevnik
Ana Sladović / datum: 2. 9. 2019. 12:41

[OPŠIRNIJE]



Savjeti učiteljima kod učenika s teškoćama čitanja i piasnja
Ana Sladović / datum: 25. 3. 2019. 12:32

SAVJETI ZA UČITELJE U RAD S UČENICIMA S TEŠKOĆAMA

  • Pokazivati razumijevanje za djetetove teškoće
  • Hrabriti dijete, poticati i hvaliti i za male uspijehe
  • Isticati njegova dobra postignuća u drugim područjima
  • U radu biti dosljedan, uporan i strpljiv
  • Utvrditi njegovu razinu znanja i usvojenosti vještina
  • Koristiti individualizaciju u radu, češće mu prilaziti
  • Dati mu mogućnost temeljite pripreme prije ocjenjivanja
  • Češće koristiti način provjere znanja koji njemu više odgovara
  • Raditi s njim dopunske sadržaje u kojima su teškoće najizraženije
  • Češće provjeravati razinu usvojenosti znanja i vještina- kao motivirajući faktor
  • Graditi u razredu pozitivno ozračje - pravo na različitost.

 


[OPŠIRNIJE]



Postupci u radu s učenicima s TUR-om
Ana Sladović / datum: 10. 10. 2017. 12:35

Obzirom na rad s učenicima steškoćama u razvoju koji se školuju sukladno Rješenju o primjerenom obliku školovanja, u priloženoj datoteci su postupci koje učiztelji trebaju primjenjivati u radu s učenicima.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju