preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ive Andrića Zagreb

Login

TECNO LOGIC - KEY TO THE FUTURE

Himna OŠ Ive Andrića

 

Upisi u osnovnu školu

školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski

tel. 655 1554

sustav naručivanja: www.terminko.hr

Jelovnik

 

Kalendar rada škola
Školski dokumenti

ZDRAVLJE
Upisi u srednju školu

Sve o upisima za 2020/2021 školsku godinu možete pročitati na ucenici.com.


Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2020/2021

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj ...

narodne-novine.nn.hr › sluzbeni › 2020_05_62_1240

Priloženi dokumenti:
Brosura-Idemo-u-srednju.pdf

Informacije za roditelje

Sigurnost na internetu

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Raspored zvona
0 7:10-7:55
1 8:00-8:45
2 8:50-9:35
3 9:45-10:30
4 10:45-11:30
5 11:35-12:20
6 12:25-13:10
1 13:30-14:15
2 14:20-15:05
3 15:20-16:05
4 16:10-16:55
5 17:00-17:45

 

 

Skole.hr

eLektire

eKnjiznica

online enciklopedija

Rješavanje zadataka iz matematike na web-u.

Tour de Matour

Projekt zaštite djece od opasnosti Interneta

Bojanke

 

 

 

vijesti
Savjeti za rad s učenicima koji mucaju
Ana Sladović / datum: 17. 10. 2019. 12:46

Djeca koja mucaju trebaju se tretirati kao sva ostala djeca. Djeca se ne smiju odvajati od svojih prijatelja u školi po bilo kom pitanju. Dakle, potrebno je djecu koja mucaju tretirati kao i ostalu djecu u razredu.

 


[OPŠIRNIJE]



Rad u učenicima s TUR - eDnevnik
Ana Sladović / datum: 2. 9. 2019. 12:41

[OPŠIRNIJE]



Savjeti učiteljima kod učenika s teškoćama čitanja i piasnja
Ana Sladović / datum: 25. 3. 2019. 12:32

SAVJETI ZA UČITELJE U RAD S UČENICIMA S TEŠKOĆAMA

  • Pokazivati razumijevanje za djetetove teškoće
  • Hrabriti dijete, poticati i hvaliti i za male uspijehe
  • Isticati njegova dobra postignuća u drugim područjima
  • U radu biti dosljedan, uporan i strpljiv
  • Utvrditi njegovu razinu znanja i usvojenosti vještina
  • Koristiti individualizaciju u radu, češće mu prilaziti
  • Dati mu mogućnost temeljite pripreme prije ocjenjivanja
  • Češće koristiti način provjere znanja koji njemu više odgovara
  • Raditi s njim dopunske sadržaje u kojima su teškoće najizraženije
  • Češće provjeravati razinu usvojenosti znanja i vještina- kao motivirajući faktor
  • Graditi u razredu pozitivno ozračje - pravo na različitost.

 


[OPŠIRNIJE]



Postupci u radu s učenicima s TUR-om
Ana Sladović / datum: 10. 10. 2017. 12:35

Obzirom na rad s učenicima steškoćama u razvoju koji se školuju sukladno Rješenju o primjerenom obliku školovanja, u priloženoj datoteci su postupci koje učiztelji trebaju primjenjivati u radu s učenicima.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju