Tijekom rujna i listopada učenici naše škole sudjelovali su u projektu Europski dan jezika kroz brojne aktivnosti. Cilj projekta bio je poučiti učenike o brojnosti jezika koji se govore u Europi, o njihovim različitostima, ali i sličnostima, kao i o činjenici da u svakodnevnom životu upotrebljavamo mnoge riječi i izraze iz drugih jezika. Također, cilj je bio i potaknuti učenike na prihvaćanje različitosti i dodatno ih motivirati za učenje stranih jezika jer je jezična raznolikost ključna za postizanje većeg međukulturnog razumijevanja. Učenici su snimanjem videa u kojima komuniciraju na raznim europskim jezicima, kao i na znakovnom jeziku i izradom plakata i slikovnih rječnika razvijali i timski rad. Učenje stranih jezika povezali su s predmetima Matematika, Kemija i Likovna kultura i Glazbena kultura. Na Matematici su učili o mjernim jedinicama i njihovim nazivima na stranim jezicima, na Kemiji su se upoznali s periodnim sustavom elemenata na njemačkom i latinskom jeziku, na Likovnoj kulturi izrađivali su plakate s temom Jezici otvaraju srca i umove, što je moto ovogodišnjeg obilježavanja Dana europskih jezika, a na Njemačkom jeziku su izradili rječnik germanizama. Na satu Glazbene kulture učenici su sudjelovali u stvaranju i izvođenju višejezične himne za 25. obljetnicu Europskog dana jezika pod nazivom „Voices of Europe“.
Učenici su se imali priliku upoznati i sa znakovnim jezikom i naučiti abecedu i osnove komunikacije na tom jeziku.
Također, projekt je povezan s eTwinning projektom Europski dan jezika.
Voditeljica eTwinnig projekta je Vida Bilogrević Gatolin., a voditeljice školskog projekta Stanislava Bodrožić i Tereza Maračić.
